torsdag 22 november 2012

Telefonsex på arbetstid

Igår på jobbet ringde mobilen ungefär en halvtimma innan lunch. Det stod okänt nummer på displayen, så jag svarade utan att veta vem som var på andra sidan linjen.

"Lyssna jävligt noga nu" sa en välkänd kvinnoröst. Det var min unga bekantskap från Stockholm som ringde, trots att hon vet att jag inte uppskattar att bli störd under arbetstid.

"Jag är askåt och uttråkad. Jag har precis kört in en vibrerande dildo i fittan och nu vill jag att du lyssnar på mig när jag kommer."

Jag rodnade antagligen upp över öronen och visste först inte vart jag skulle ta vägen. Jag var arg över att hon betedde sig så gränslöst och jag var orolig att mina kollegor skulle höra eller misstänka något. Samtidigt så blev jag jävligt upphetsad och kuken reste sig som en tältpinne innanför byxorna.

"Ett ögonblick bara, jag ska bara flytta mig till korridoren, jag har lite dålig täckning här..." Det kändes som hela kontoret stirrade på mig och jag var helt övertygad om att alla skulle se min präktiga bula innanför byxorna.

"Jag saknar dig 'pappa', jag saknar din härliga kuk och jag är så jävla kåt. Fittan är plaskvåt och jag bara måste få höra din röst när jag kommer."

Jag hastade ut ur rummet och ut i korridoren. Naturligtvis stod ett par kollegor och samtalade utanför vårt kontor. Jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen och styrde kosan mot toaletterna. Samtidigt fortsatte jag lyssna på hennes röst i telefonen.

"Jag tänker ofta på när vi knullade i Stockholm och jag vill göra det igen. Känna din härliga kuk i min fitta, känna din tyngd på mig. Känna hur du knullar mig hårt och länge..."

"Fan, jag försöker hitta något bra ställer här... kan du lugna ner dig lite." Jag insåg att det skulle se jätteskumt ut att springa in på toaletten med telefonen pressad mot örat. Men vart skulle jag ta vägen?

"Nej, jag tänker inte lugna ner mig... jag kan inte. Jag är alldeles för kåt för det." Sedan började hon stöna sexigt och andas tyngre.

"Jag har kört in dildon djupt inne i fittan nu. Fan vad skönt den vibrerar."

Kuken höll på att spränga sig ut ut byxorna och jag visste fortfarande inte vart jag skulle ta vägen. Jag såg mig förvirrat omkring och letade efter en lösning. Då såg jag nödutgången till trappan och tog sikte på den. De flesta i huset använde hissen så jag hoppades på att jag skulle få vara ifred i trapphuset.

"Kommer du ihåg när jag sög av dig? Fan vad jag gillade att du knullade mig hårt i munnen och körde ner kuken djupt i halsen på mig."

Jag stormade ut i trapphuset och gick en halv våning upp. Jag tog telefonen från örat och lyssnade  noga för att vara säker på att ingen var på väg upp eller ner i trappen. Men det var tyst och öde.

"Nu kan jag prata. Fan vad kåt du har gjort mig." Jag drog ner gylfen och halade fram kuken i trapphuset.

"Jag önskar du var här och knullade mig 'pappa'. Jag saknar din kuk."

"Jag saknar dig också... och nu står jag här och runkar i en trappa." Hon skrattade till.

"Jag vill bara att du skulle höra mig när jag kommer, 'pappa'. Vill du det?" Jag fick fram ett viskat ja, samtidigt som jag runkade min stenhårda kuk som var alldeles glansig av försats.

Sedan lyssnade jag på henne när hon knullade sig med dildon. Det var så jävla sexigt att höra henne stöna och prata om min kuk under tiden. Efter ett par minuter blev stönen intensivare och till slut skrek hon nästan rätt ut av njutning när hon kom.

Min kuk sprutade samtidigt och en rejäl sats pumpades ut över marmorgolvet i trapphuset. Jag torkade av kletet så gått det gick från kuken och stoppade in den innanför byxorna igen. En retsam röst hördes i telefonen.

"Ledsen att jag störde dig på jobbet, men jag var bara tvungen att höra dig. Nu får du gå tillbaka till skrivbordet och fortsätta jobba. Ha en underbar dag 'pappsen'."

Hon lade på och jag var aningen förvånad över hennes fräckhet. Det kändes lite som hon jävlats med mig. Samtidigt kan jag inte minnas när jag varit så upphetsad senast.

Jag smög tillbaka till kontoret och försökte se oberörd ut.Tack och lov frågade ingen om telefonsamtalet, och jag hörde heller inga kommentarer angående kladdet i trappan under dagen. Tyckte dock lite synd om städerskan som säkert fick städa upp en mystisk fläck i trapphuset imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar