måndag 10 december 2012

Lasse ringde

Ej Lasse, men lite lik :)

Lasse ringde precis. Han är en kille jag träffar sporadiskt då det råkar passa oss båda. Han liksom jag är bisexuell, men båda upprätthåller en hetrofasad.

Vi träffades för ett par år sedan via Knullkontakt och träffats då och då.

Första gången var efter idogt chattande efter att jag svarat på en annons Lasse lagt ut. Jag var nog inte riktigt vad Lasse var ute efter egentligen då jag var både lite för gammal och lite för storväxt. Dock klickade vi väldigt bra på det personliga planet och det var riktigt trevligt att bara prata till en början.

Dock väcktes nyfikenheten på att ha sex tillsammans även från Lasse till slut och vi bestämdes att träffas.

Lasse körde ut till mig och jag hoppade in i hans rätt skrotiga bil. Båda var nervösa och Lasse började köra omkring i området medan vi diskuterade vad vi skulle hitta på.

Vi hade diskuterat sex och kåtat upp oss via MSN tidigare. Planen var att vi skulle ge varandra varsin avsugning och ta det därifrån. Nu gällde det bara att hitta en avskild plats där vi kunde skrida till verket. Efter att ha ratat många platser tog Lasse beslutet och körde in på en avskild parkering i utkanten av bostadsområdet där det finns en liten skog med promenadstigar.

Vi lämnade bilen och smög ut en bit i skogen. Jag lade handen på Lasses bula och kände att han redan var rätt kåt. Jag gick ner på knä framför honom och började knäppa upp hans jeans.

När kuken frigjordes spratt den ut i friheten och stod hård och härlig framför mina ögon. Jag tog tag med handen och runkade den med några fasta tag. Lasse böjde sig bakåt och slöt ögonen.

Jag öppnade munnen och tog Lasses härliga kuk i munnen för första gången. Med tanke på att jag var rädd att någon skulle komma och störa drog jag inte ut på det utan runkade och sög av honom så effektivt det bara gick. Det tog inte mer än ett par minuter innan jag kände hur det började vibrera i kuken. Jag tog ut den ur munnen och lät honom spruta ut i luften. En kraftig sats landade på gräset vid mina fötter.

Lasse torkade av kuken med handen och stoppade in den i byxorna igen. Sedan bytte vi och Lasse gav mig exakt samma behandling som jag gett honom.

Sedan dess har vi som sagt träffats ett antal gånger och är idag goda (om än hemliga) vänner. Nyss ringde han och undrade om det inte är dags att träffas igen. Det är det sannerligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar