fredag 19 oktober 2012

En triumfatorisk hemkomst

Efter mitt lilla äventyr i Stockholm kunde jag inte sluta le. Upplevelsen fyllde mig med både glädje och värme. Under tågresan hem fick jag gång på gång erektion och det var svårt att inte försvinna in på toaletten och onanera till nattens minnen.

Men redan på tåget kände jag att högerhanden skulle vara en klen tröst. Jag bestämde mig för att spara på känslan och se om frugan skulle vara på humör till kvällen.

Egentligen borde jag väl ha dåligt samvete och känna mig orolig på grund av otroheten, men dom känslorna får jag inte längre. Jag har väl blivit härdad med åren.
Hemma väntade familjen och vi tillbringade eftermiddagen och kvällen i tv-soffan med pizza och godis. Mitt goda humör smittade av sig på hela familjen och vi hade en riktigt rolig söndagkväll tillsammans. 

När flickorna försvunnit iväg till sina rum vid tiotiden städade jag och frugan av. Hon tag tag i disken och jag kunde inte låta bli att trycka mig upp ot hennes fasta rumpa. Kuken ställde sig genast i givakt och frugan vände sig om och gav mig ett glatt leende. Sedan vände hon sig om och förtsatte med disken, men tryckte sig samtidigt emot mig och gned baken förföriskt mot mitt skrev.

Jag kysste hennes nacke och lirkade in händerna under hennes tröja. Jag tog ett fast tag om hennes bröst och kramade dem hårt i handen. Hon älskar att jag tar i ganska hårt när jag leker med hennes bröst och för en liten stund var hon tvungen att ställa ifrån sig disken och bara njuta av beröringen. Hennes andhämtning blev tyngre och jag nöp henne hårt i ena bröstvårtan. Hon stönade högt.

- Jag vill ha dig nu, viskade jag i hennes öra och kysste henne på halsen igen. Hon slingrade sig snabbt ur mitt grepp och vände sig emot mig. Kyssen var hungrig och het och vi gick snabbt mot sovrummet.

På vägen skyndade vi oss ur våra kläder som blidade ett spår av textilier mellan köket och sovrummet. Jag hoppade snabbt upp i sängen och hon följde lika snabbt efter. Jag låg på rygg och hon försvann snabbt ner mellan mina ben. Hon tog ett rejält tag med handen om min hårda kuk och vek den framåt. Sedan kände jag hennes blöta tunga mot min pung. Jag älskar känslan att få pungen slickad och min fru är en verklig expert på det området. Få saker känns så sköna, och när hon sedan fortsätter att även slicka området mellan pungen och anus är jag i himmelriket.

Vi det här laget är min kuk en pulserande pistong som bara väntar på att få börja arbeta. Den får inte vänta länge, för när min fru var klar med att slicka pungen satte hon sig snabbt gränsle över mig och sjönk ner över min kuk.

Sedan började hon mjölka kuken genom att spänna och slappna av fittmusklerna. Hon gör detta helt utan att röra sig upp och ner, vilket är en häftig känsla. Det är också ett sätt för frugan att garanterat komma, och det tog inte många minuter innan hon började stöna ljudligt. När hon närmar sig kniper fittan ännu hårdare kring kuken, vilket också gör att min orgasm närmar sig.

Hon kom kraftigt, och strax därefter känner jag hur hennes fitta blir alldeles avslappnad. Eftersom jag inte var riktigt där än börjar jag stöta hårt i henne. Med kraftiga stötar ser jag till att jag når fram till min egen orgasm och låter kuken spruta rätt upp i fittan.

Vi blir alldeles stilla en stund. Hon sitter fortfarande på mig med slutna ögon och njuter av orgasmens efterdyningar. Min kuk slaknar inuti henne och jag känner hur sperma börjar rinna ut ur fittan och ner mellan mina ben. Hon böjer sig sakta fram och ger mig en öm kyss innan hon stiger av och hämtar en handduk som hon torkar av oss med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar