torsdag 11 oktober 2012

Var ska man börja?

Hej bloggen!
Fick för mig att jag skulle börja skriva om mina sexuella eskapader och äventyr. Antagligen för att jag ständigt söker uppmärksamhet och äventyr.

På ytan är jag en helt normal familjefar som lever ett helt vanligt svenssonliv med min fru och två döttrar i en villa strax utanför en större stad i sverige. Jag har ett halvtråkigt jobb som ger en hyfsad inkomst. Frugan är den med karriär och har precis gått om mig lönemässigt.

Min familj och mina vänner har inte en aning om att jag lever dubbelliv. Jag är bisexuell, och är ständigt otrogen min fru med både män och kvinnor. Oftast är det flyktiga möten, men vid några tillfällen har det varit lite längre affärer. Jag är även en flitig besökare på webcam sajter, nyttjar telefonsex och liknande.

Nu tänkte jag dela mina hemligheter här. Ni kommer säkert att bli arga och upprörda, men jag hoppas även att ni ska bli kåta och nyfikna. Ja, vi får väl se var det hamnar.

Välkommen till mitt osedliga liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar