torsdag 11 oktober 2012

Helgplaner

Jag ser verkligen fram mot en resa till huvudstaden i helgen.

Den officiella historien är att jag ska fira en väns 40-års dag, men i själva verket ska jag träffa en ung dam för första gången.

Min väns 40-års dag är i och för sig på riktigt och jag ska hinna fira honom som kortast på lördagen. Dock är planen att avvika från festen tidigt och istället ha en het träff på hotellet.

Vi fick kontakt på nätet för lite drygt ett år sedan och har sedan dess haft kontinuerlig kontakt. Jag vet egentligen inte vad hon ser hos mig... En alldaglig gubbe som i princip är dubbelt så gammal som hon själv. Antar att det finne en hel del "daddy-issues" i bakgrunden, men det är väl bara att tacka och ta emot.

Dock så känner jag mig för ovanlighetens skull lite osäker. Beror antagligen på att hon är så ung och att jag tänker att hon borde vara med någon jämnårig. Hon har dock hela tiden försäkrat mig om att ålder inte är någon faktor som hon bryr sig om och att hon till och med haft äldre älskare än mig tidigare.

Hon är extremt öppen, sexuell och vi pratar ofta fantasier. Vi har cammat och haft telefonsex flera gånger och vi har verkligen längtat efter att äntligen få träffas. Våra kroppar bara måste få mötas. Jag blir kåt så fort jag tänker på henne. Och i helgen ska det äntligen ske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar