onsdag 17 oktober 2012

Skönt äventyr i Stockholm - del 3

Vår kväll i Stockholm avslutades betydligt lugnare än den börjat. När vi duschat av oss kröp vi ner i sängen och låg där och bara pratade en lång stund.

Båda var väldigt glada att vi äntligen träffats på riktigt och båda höll med om att det fanns ett särskilt band mellan oss. Hon önskade att jag inte var gift, men var medveten om att hon inte kunde ändra på den situationen. Jag hade varit tydlig från början att det aldrig skulle komma i fråga eller bli aktuellt att jag skulle välja att lämna min familj.

Vi pratade också en hel del om hennes bakgrund och hon berättade bland annat om hur hennes far omkommit i en olycka när hon var ganska ung. Hon misstänkte att det säkert var anledningen till att hon sökte sig till äldre män.. och att hon gillade att kalla dem pappa.

Och det var ju en av sakerna som snurrade i huvudet på mig, och jag undrade ju varför hon hade en sexuell koppling till det. Hon försäkrade mig dock om att det inte fanns några övergrepp i bakgrunden och att det bara var en grej som hon fastnat för. Vi konstaterade att hon nog var lite pervers, och att det var lika illa för mig. För vi gick ju båda igång på den saken.

Efter ytterligare en massa snack och en titt på klockan konstaterade vi att det började bli väldigt sent. Jag föreslog att vi kanske skulle ta och sova lite. Hon nickade trött...

- Men först måste du knulla mig Pappa, jag vill inte missa att få känna din kuk i mig.

Jag krängde mig upp och placerade mig mellan hennes särade ben. Jag gned min kuk mot hennes fitta och kände hur den snabbt hårdnade. Det tog inte heller lång stund innan hon blev våt och kuken hittade självmant in mellan hennes blygdläppar. Jag pressade mig långsamt in och började knulla henne långsamt. Det var grymt skönt och hon arbetade med sina fittmuskler och kramade om kuken medan jag stötte in och ut i henne. Efter några minuter kände jag hur orgasmen började byggas upp igen. Jag rog ut kuken och lade satsen på hennes mage. Hon förde ner sin hand och smetade ut sperman över magen som om den vore en salva. Hon slickade även av sina kladdiga fingrar och verkade genuint gilla smaken.

Jag hämtade en handduk och torkade av henne innan vi kröp ihop tätt intill varandra och somnade. På morgonen hann vi precis ner till frukostrestaurangen och åt tillsammans innan vi var tvungna att skiljas för denna gång. Vi orkade inte bry oss om ifall någon såg oss, och de flesta trodde nog att jag åt frukost med min dotter. Vi passade dock på att chocka killen i receptionen rejält genom att tungkyssa varandra grovt i entrén innan hon försvann mot tunnelbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar