måndag 22 oktober 2012

Jag drömmer om shemales

Jag har alltid varit grymt fascinerad av shemales. Personer som är mitt i processen att förvandla sig från män till kvinnor. Nu tror jag dock att det finns de som inte har som avsikt att gå hela vägen och som stannar i "mellanlandet" då det finns stora möjligheter att göra karriär i porrbranschen som just shemale.

Själv tilltalas jag verkligen av tanken på att få ha sex med en vacker kvinnoman. En feminin kropp med vackra bröst, och sedan en härlig kuk mellan benen att suga på.

Att det sällan ser ut så i verkligheten, och att mycket av det som syns i porren är fejk är jag medveten om. Men, man kan ju ändå drömma och fantisera.

På sistone har jag letat efter en snygg shemale på nätet att ha camsex med. Shemales finns med i de flesta camsex-företags menyer, men jag blir ändå ofta besviken på utbudet.

De flesta jag hittar där är inte tillräckligt feminina, och har snyggare bilder i presentationen än vad som erbjuds live. De få gånger jag hittat någon som levt upp till mina krav på utseende har de istället visat sig vara riktigt tråkiga framför kameran. Ofta har de helt enkelt bara försökt mjölka så mycket pengar som möjligt utan att leverera en intressant show (händer oftare med shemales än andra tjejer på camsidor enligt min erfarenhet).

Jag tar gärna emot tips på shemales som är bra framför kameran. Helst ska de vara vackra och ha någorlunda stora bröst. Gärna även välutrustade mellan benen. Framförallt måste de vara bra framför kameran och ha ett någorlunda schysst minutpris.

Jag hänger oftast på imlive.com, men även andra liknande sidor är intressanta. 

Hör gärna av er till mittosedligaliv@gmail.com om ni har tips eller bara vill tycka till om bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar