måndag 15 oktober 2012

Skönt äventyr i Stockholm - Del 2

Efter den minst sagt explosiva starten på vårt möte hamnade vi båda i sängen.

Efter en liten stund hade våra kläder hamnat i en hög på golvet och vi låg nakna och utforskade varandras kroppar.

Min unga väninna i Stockholm är ingen klassisk skönhet, men utstrålar någon form av rå sexighet som nog gör att de flesta män ändå spanar in henne.

Hon är kortare än genomsnittet och ganska kurvig. Vilket är helt i min smak då jag föredrar större tjejer framför spinkiga. Hon har ganska breda höfter och följaktligen en ganska stor, härlig rumpa. Brösten är stora och lite konformiga med stora, mörka vårtgårdar.

Hennes ansikte är ungdomligt och gör att hon ser ännu yngre ut än hon i själva verket är. Har hon dessutom satt upp håret i tofsat, som hon gjort denna kväll, ser hon nästan olovlig ut. Hon ler nästan hela tiden och hennes lilla, söta uppnäsa fulländar hennes charm.

Äntligen fick jag nu chansen att smeka denna underbara varelse. Ligga där riktigt nära och känna hennes former. Mina händer vandrade upp och ner för hennes kropp, undersökte var hon var kittlig och var hon njöt lite extra av beröring. När jag närmade mig hennes lår märkte jag hur hon nästan höll andan. Jag lät handen följa hennes konturer ända ner till anklarna. På väg upp igen lät jag handen vandra mycket sakta på benets insida istället för på utsidan. Hon suckade av välbehag och särade på benen.

Jag var inte sen att förstå den signalen och lät handen långsamt vandra vidare mot sitt mål. När den nådde insidan av hennes lår blev andhämtningen tyngre och det var som det fanns elektricitet mellan oss. Jag lät handen varsamt glida på ovansida hennes venusberg. Hon var helt slät där nere och hade uppenbarligen mycket nogsamt rakat fittan. Det var alldeles lent och härligt.

Jag beskådade längtansfullt hennes fitta medan handen fortsatte smeka på ovansidan venusberget. Blydläpparna var ganska stora och mörkröda till färgen. Hon stönade lite otåligt och försöker vrida sig så att min hand skulle närma sig fittan. Men jag lät mig hållas ännu en stund och beskådade hennes vackra sköte. Då såg jag hur en droppe vätska bokstavligen bildades mellan hennes blygdläppar, och som sedan långsamt började rinna nedåt.

Jag insåg att hon var rejält våt och kunde inte hålla mig från att fånga upp droppen med mitt ena finger. Jag tittade fascinerat på henne; jag hade aldrig sett en så blöt fitta tidigare.

Jag reste mig och lade mig med huvudet mellan hennes ben. Hon hade en kraftig men fräsch doft som väckte min avsomnade kuk till liv igen. Jag sträckte ut tungan och lät den glida utmed blygdläpparna. Hon öppnade genast upp sig som en vacker blomma och jag smakade hennes safter som trängde fram ur henne i rikliga mängder.

Är det något som jag brukar få beröm för i sängen så är det min förmåga att slicka fitta. Egentligen inga svårigheter så länge man vet var saker och ting sitter, samt har lite tålamod. Långsamt började jag nu undersöka henne med min tunga. Lät den slicka upp och ner mellan blygdläpparna och pressade även in den som en liten kuk så långt in i fittan jag kunde. Till en början undvek jag dock klitoris med flit för att få njuta ännu lite längre av denna underbara stund.

Så fort min tunga nuddade henne började hon stöna och andas tungt. Efter bara en liten stund gnydde hon allt högre och försäkrade mig om att det var det skönaste hon någonsin känt. När jag väl började bearbeta hennes klitoris var hon så högljudd att jag började bekymra mig för grannarna. Men jag bestämde mig för att skita i grannara och bara njuta av hennes njutning. Trots att hon njöt av hjärtats lust fick jag hålla på en bra stund innan hon kom i en minst sagt högljudd orgasm. Hon kastade sig av och an med kroppen samtidigt som hon frustade och ropade "ja, ja, ja, ja, jaaaaaaa"!

Mitt ansikte blev alldeles plaskvått av hennes safter och vi började båda skratta utan att kunna sluta när hennes orgasm ebbade ut. Dels för att vi insåg att ingen av grannarna kunde ha missat vad vi höll på med, men även för att jag nog såg rätt rolig ut med fullt av fittsaft i ansikte och skägg.

När vi till slut sansade oss igen berättade hon att hon normalt sätt har svårt att få orgasm och att jag  var den ende (förutom hon själv) som lyckats med denna bedrift. Mäkta stolt och nöjd föreslog jag att vi skulle ta en varm dusch tillsammans och skölja av oss svett och fittsafter. Hon höll med om att det lät som en god idé och vi tog oss upp ur sängen och bort mot badrummet.

Forts följer.

1 kommentar:

  1. jag känner i många avseenden igen mig i dig och jag ser fram mot att läsa mer av dina berättelser.

    skriv.....

    SvaraRadera