torsdag 25 oktober 2012

Hemmaknull

Lite förvånande blev det ett hemmaknull igen igår kväll. Knappt en vecka sedan sist och vi  (hon) som brukar vänta en månad eller mer mellan gångerna.

Jag ska definitivt inte klaga för det var jävligt skönt igår. Vi hade krupit ner i sängen och läst i varsin bok en stund när jag känner min frus fot börja stryka längs mitt ben.

Lätt förvånad lägger jag ifrån mig boken och möts av en skälmsk blick.

- Är du sugen, frågade hon.

- Alltid, svarade jag medan hon makade sig närmare och placerade handen ovanpå täcket vid mitt skrev. Hon tryckte med handen och började smeka mig genom täcket och kalsongerna. Kuken styvnade och man kunde se konturen av den genom tyget. Jag vände mig mot henne och vi kysstes passionerat.

Tungorna lekte i varandras munnar och hon betedde sig kåtare än hon brukar. Mina händer grabbade girigt tag i hennes bröst och jag nöp henne lekfullt i bröstvårtorna som styvnade och blev knoppiga.

Vi sparkade av oss det sista av täcket som hamnade i en stor hög på golvet. Hon slet sig lös och ställde sig resolut på alla fyra mitt i sängen.

- Knulla mig din jävel, väste hon.

Jag ställde mig på knä bakom henne och runkade kuken hård. Jag tog saliv från munnen och smörjde in den så att den skulle glida in lättare. När jag började pressa in kuken i henne märkte jag att den manövern varit helt onödig. Hon var plaskvåt och jag gled in utan minsta problem.

Jag tog ett rejält tag om hennes höft och började långsamt stöta in och ut i henne. Det var underbart skönt att knulla henne bakifrån och hon gnydde tacksamt av varje stöt.

- Hårdare älskling. Knulla mig hårt, fick hon fram mellan stönen.

Jag var inte sen att lyda och började att knulla henne så hårt jag bara kunde. Kuken for in och ut i hennes plaskvåta fitta och jag fick jobba hårt. Vid ett tillfälle for kuken ur och jag drämde in hårt i sidan av skinkan. Det gjorde ont som fan, men tack och lov så slaknade den inte. Den var snart på plats igen och jag fortsatte att knulla henne frenetiskt. Till slut kom hon i en minst sagt högljudd orgasm. Jag sprutade min sats i henne sekunden efter. 

Bara några sekunder senare var täckena upptagna från golvet och vi låg under dem och försökte se så oskyldiga ut som det bara gick. Efter en liten stund knackade det oroligt på dörren. Våra två döttrar hade naturligtvis hört deras mamma och undrade vad som hände. Sendrag blev förklaringen  från frugan, vilket köptes och ungarna lommade iväg mot sina rum igen.

Vi drabbades av en hysterisk fnissattack efter de hade gått. Efter en stund fick vi på oss morgonrockarna och gick för att natta ungarna och försäkra dem igen om att allt var normalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar