måndag 15 oktober 2012

Skönt äventyr i Stockholm - Del 1

Vilken helg det blev i Stockholm. Som jag tidigare nämnt åkte jag dit med ursäkten att fira en väns 40-års dag. Redan innan hade jag dock bestämt att lämna den festen tidigt och möta upp min unga nätbekanta på hotellet.

Efter mycket om och men lyckades jag äntligen lämna festen och ta mig med t-banan mot centrum. Naturligtvis hade jag missräknat både lättheten att smita från festen samt restiden. Det blev många ursäktande sms till min vän som tillbringade tiden på café medan jag försökte ta mig tillbaka till stan. Mest irriterad var jag över det faktum att min dåliga planering nu stal tid från vårt möte.

På tunnelbanan hann jag också bli rejält nervös och lite osäker på hur kvällen skulle falla ut. Visst hade hon varit förtjust i mig över nätet, telefon och på cammen, men att träffas i verkliga livet är ändå något annat.

20 års ålderskillnad är ganska mycket. Hon har i och för sig berättat för mig att hon träffat åtminstone en man som varit äldre än mig, och att hon verkligen tänder på just äldre män. Själv kunde jag dock inte låta bli att bli självmedveten och bekymra mig lite extra över min lilla gubbmage och det faktum att man inte har samma uthållighet och styrka som en ung man längre.

Till slut var jag äntligen framme vid stationen och jag sms:ade henne och bad henne möta upp mig utanför hotellet. Jag var hela två timmar försenad och var rädd för att hon skulle vara arg och sur på mig vid det här laget. 

Hon hann dit för mig och jag såg henne på håll. Hon rökte på en cigarett och spanade efter mig. Gud vad söt hon var. Hon hade satt upp sitt hår i två tofsar, och det faktum att det var rödfärgat gjorde henne lite lik Pippi Långstrump. Hon hade en svart kappa på sig som räckte en bit ner på låren. Benen var bara som när på ett par nätstrumpor (vilket jag talat om innan att jag tänder på) och på fötterna hade hon ett par svarta lackskor med en söt vit rosett på.

Vi kramades utanför entrén och jag föreslog att vi skulle genast skulle gå upp till hotellrummet.

- Här spiller vi ingen tid, sa hon och log pillemariskt. Jag kände mig dum och var rädd att jag forcerat. Samatidigt var jag stressad över alla som kunde se oss och trodde att de skulle tänka att jag var en gammal snuskgubbe

-Ehh, vill du hellre ta en fika eller en bit mat? frågade jag. Hon skakade på huvudet.
-Ditt rum blir jätte bra.

Jag gick före och hon följde efter mig genom entrén och in till hissen. Jag var jätte nervös och försökte se hur personalen i receptionen reagerade. Ingen verkade dock lägga märke till oss och jag drog en suck av lättnad när hissdörrarna stängde.

-Skäms du för mig? sa hon med bus i rösten. Jag skakade på huvudet.

- Vill bara vara lite försiktig, ljög jag. Måste ju ha lite koll så att ingen man känner råkar se en. Det kändes som hissen aldrig skulle nå min våning.

Väl uppe låste jag snabbt upp dörren och kände mig lite lugnare när vi väl var i rummet. Jag gick mitt i rummet och krängde av mig jackan som hamnade i rummets enda fotölj.

- Ja, det är ju inte så stort, urskuldade jag mig. Jag hade bokat ett vanligt hotellrum med bara en säng, en fåtölj och ett litet skrivbord. Sedan fanns det även ett badrum med en trång duschkabin.

- Det duger jättefint, sa hon och gick närmar mig i rummet.

Jag kände mig jättenervös och lite dum. Var det här verkligen en så bra idé? Jag gick mot skrivbordet och plockade fram en liten whiskyflaska, en sån där i plast som man kan köpa på finnlandsfärjan, som jag lagt i översta lådan när jag anlände till hotellet. Kom på att vi behövde glas och började gå mot toaletten för att se om det stod ett par vid tvättfatet.

- Jag behöver en 6:a, vill du också ha?
- Nej tack...

Jag var snabbt förbi henne och hittade ett glas på toaletten.

- Alltså, är du verkligen säker på att du vill det här? Jag menar, det är helt ok om du tycker det känns skumt eller bara vill skita i det. Jag var helt övertygad om att hon ångrat sig och bara ville därifrån.

När jag var på väg genom rummet igen med flaska och glas i högsta hugg ställde hon sig resolut i vägen. Jag stannade upp och hon var alldeles nära. Hon placerade sin hand över mitt skrev och viskade tydligt.

- Jag vill ha din kuk Pappa... och jag vill ha den nu.

Min kuk fylldes blixtsnabbt med blod och jag blev hårdare än jag någonsin minns att jag varit förut. Hon lät kappan falla från hennes axlar och plötsligt stod hon framför mig i bara en bh, trosor, nätstrumpor och de söta, små skorna.

Hon sjönk ner på knä och började knäppa upp min gylf. Med tanke på vilket praktstånd jag fått var det inte helt lätt för henne att hala fram kuken, men efter en liten stund stod den där i full frihet. Jag svalde hårt och blundade medan hennes rödmålade läppar omslöt den.

Hon hade ofta nämnt i våra chattar att hon gillade att känna kuken långt ner i halsen. Jag blev nästan förvånad med vilken lätthet hon fick ner den. Rätt ner i svalget där hon förde den fram och tillbaka tills dess hon var tvungen att ta upp den en liten bit för att kippa efter luft. Jag var i himlen.

Det var en nästan vild avsugning och efter en stund började saliven rinna ner över hennes haka och hals. Kuken for ut och in i hennes lilla mun, och hon höll den hela tiden så långt ner i halsen det bara var möjligt. Ibland var hon tvungen att ta en liten paus för att andas och ett par gånger fick hon kväljningar. Men pauserna var korta och hon kämpade tappert med att hålla den inne så mycket som det bara gick. Efter en stund av denna underbara behandling tog hon plötsligt ut kuken och vände sitt nedkladdade ansikte mot mig.

- Jag vill att du knullar mig hårt i halsen Pappa... Knulla mig så hårt du kan.

Nu suddades alla mina betänkligheter bort och jag kände bara en stor frihet och glädje. Det här var allt vi fantiserat om och mer. Jag tog tag i hennes nacke och tryckte in kuken i svalget på henne med kraft.

- Är det så här du vill ha det, frågade jag.

Hon nickade till svar och jag började knulla henne hårt och rytmiskt i munnen. Det var en helt otroligt skön känsla att känna min kuk långt ner i halsen på henne. Hon gnydde och kippade efter luft, men jag fortsatte att knulla henne. Bara när jag märkte att kväljningarna blev allvarliga lättade jag på trycket och lät henne återhämta sig någon sekund.

Det dröjde inte länge innan jag kände att jag var på väg att komma. Så när satsen var på väg försökte jag dra ut kuken ur hennes mun. Hon stoppade mig och såg till att kuken fortfarande var inne när den förlösande orgasmen sköljde över mig. Hon såg till att vara droppe hamnade i hennes mun. Sedan såg hon till att ha ögonkontakt med mig och gjorde liksom en affär av att hon svalde det.

Hon hoppade sedan glatt upp i sängen och gav mig det vackraste leende jag skådat. Själv var jag nog inte en alltför vacker syn där jag stod mitt på golvet, med byxorna i knäveckan och med en slaknande kuk mellan benen.

Forts följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar