onsdag 24 oktober 2012

Olika preferenser

Som jag nämnt tidigare är jag bisexuell och gillar att ha sex med både män och kvinnor. Dock så reflekterade jag nyss över att jag har olika preferenser beroende på om det är en man eller en kvinna. Generellt kan jag säga att jag är petigare och mer selektiv när det gäller män.

Jag tänder oftast på yngre män och de får gärna vara smala och gängliga. De får också gärna vara lite pojkaktiga, även om jag sällan är ute efter så ungt lammkött som på bilden. Oftast landar jag på killar mellan 25-35 som ser några år yngre ut än sin faktiska ålder.

En annan sak som jag gillar är välutrustade killar. Stora kukar är sexiga och härliga att suga på. Har dock aldrig blivit påsatt än (gillar tanken, men har hittills fegat ur.) Då kanske en liten, till normalstor kuk är att föredra. Åtminstone första gången. :D

Håriga kroppar och skägg/mustasch är avtändande.


När det gäller kvinnor är paletten mycket bredare. Ålderspannet här är mellan 20-60 och utseendet känns mindre viktigt. Dock finns det ju så klart en typ av kvinnor jag tänder lite mer på. 

Jag föredrar kvinnor med mycket former, där ett par mjuka, lite större bröst står högt på önskelistan. Det får även finnas lite övrigt hull på kroppen och gärna lite hår på muttan. Ansat är betydligt sexigare än renrakat.

Sedan är det ju så att både när det gäller män och kvinnor så är en härlig personlighet och intelligens alltid viktigare än utseende. I längden är det ju det som betyder mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar