onsdag 24 oktober 2012

Generationsprojektet

Måste bara berätta om ett litet projekt jag har. Det började av en slump då jag under en kort tid träffade två olika kvinnor där det var stor skillnad i åldrar. Den ena var 20+ och den andra var 50+.  Själv hade jag nyss fyllt 40.

Då slog det mig att det skulle vara spännande att ha haft sex med kvinnor i alla olika åldrar. Allt mellan 20+ till 70+.

Jag har klarat av listan förutom de två toppnoteringarna 60+ och 70+. En av anledningarna är säkert att få kvinnor i den åldern jagar "lammkött" som mig. Och den andra är nog att de inte använder internet i samma utsträckning som oss lite yngre.

Men jag har inte gett upp och jakten går vidare på några villiga pantertanter. Vore roligt att göra listan komplett. Idén är också att göra det innan jag själv blivit mycket äldre. Så hoppas det finns några sexiga tanter där ute som vågar ge sig i lag med en sådan som mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar